Cum se vinde în mod eficient mobilier de bucătărie?

Industria mobilei devine din ce în ce mai saturată, clienții au așteptări mai mari, iar vânzarea în sine este mai dificilă decât acum câțiva ani. Pe de altă parte, dezvoltarea tehnologiei oferă oportunități complet noi, a căror utilizare cu pricepere ajută la creșterea eficientă a profiturilor. Cum să creezi o ofertă eficientă și să ajungi la potențiali clienți.

 

Execuție rapidă

Se știe de mult timp cât de important este timpul de finalizare a comenzii. Cele mai profitabile sunt cele efectuate rapid și în același timp la un nivel ridicat al calitatii. Cum se poate realiza acest echilibru? Tot ce trebuie să faceți este să utilizați software-ul adecvat. Automatizarea activităților repetitive economisește timp și, de asemenea, elimină riscul de erori.

Generarea unui desen tehnic, evaluare și tăiere cu un singur clic36+ accelerează nu numai implementarea proiectelor, ci și pregătirea ofertelor ulterioare. Clienții se așteaptă foarte des la o evaluare aproape instantanee (de preferință mai multe variante!) Și, de obicei, decid să coopereze cu o companie care este capabilă să îndeplinească această așteptare.

Munca mai rapidă înseamnă capacitatea de a realiza mai multe proiecte într-un timp mai scurt, ceea ce se traduce direct în profit. Orele salvate pot fi folosite și pentru a vă promova compania și a ajunge la potențialii clienți – și aceasta este o modalitate de a dezvolta și de a construi un brand mai puternic.

 

Vizualizare fotorealistă

Promovarea și vânzarea de mobilier se bazează din ce în ce mai mult pe prezentarea unor vizualizări eficiente, fotorealiste. Consumatorii, obișnuiți cu imaginile frumoase care îi înconjoară, se așteaptă la același lucru atunci când cumpără mobilier pentru bucătărie. Este de o mare importanță, mai ales acum – în era internetului. De la ideea de echipamente de bucătărie sau renovare până la implementare, un potențial client trece prin mai multe etape.

Căutarea inspirației pe Internet este chiar la începutul călătoriei consumatorului – indiferent dacă renovarea este o nevoie a momentului sau o inspirație rezultată din navigarea pe web. Interioare frumoase, fotografii și vizualizări eficiente – asta va primi clientul dvs. de la început. Cel mai bine este să vă întâlnească marca în această etapă.

Site-ul propriu și rețelele sociale sunt adesea cele mai importante prezentari ale companiei. Pentru a fi eficient, trebuie să existe un portofoliu încurajator (și chiar încântător!). Pentru aceasta, aveți nevoie de un program care vă permite să creați vizualizări fotorealiste ale mobilierului și interioarelor.

Chiar dacă produsul tău nu a existat de la începutul experientei clientului cu tine, să știi că înainte de a veni la tine, era foarte probabil să fi văzut multe fotografii și randari frumoase. Aceasta înseamnă că designul dvs. trebuie să fie la fel de eficient. Nu fi surprins dacă schita, chiar și cea mai exactă, nu corespunde așteptărilor consumatorului.

Aspectul promoțional al vizualizărilor realiste de mobilier este de netăgăduit. Importanța lor nu scade în etapa de oferire și vânzare. Software-ul nu trebuie doar să vă permită să creați vizualizări perfecte care da bine în portofoliul dvs., dar este nevoie de timp pentru a le crea. Un program profesional ar trebui să vă ofere, de asemenea, posibilitatea de a crea vizualizări de bună calitate, mai puțin perfecte, dar bazate pe automatizare. Acestea sunt la fel de importante, deoarece vă permit să prezentați rapid proiectul inițial și să clarificați orice schimbare cu clientul chiar la începutul cooperării.

Comunicare la distanță

Internetul a fost unul dintre cei mai importanți media de mulți ani, dar sa dovedit a fi indispensabil astăzi. Datorită situației din lume, contactul direct este înlocuit de comunicare la distanță. Cum se vinde mobilă în acest moment? Fără software de vizualizare, acest lucru este practic imposibil.

Vizualizarea, evaluarea și documentația tehnică pot fi trimise cu succes prin e-mail. Este convenabil, prin urmare ceva care se întâmplă acum oarecum cu forță – în viitor va fi preferat pentru confortul său. A te împușca în această tendință va avea, fără îndoială, un impact asupra anilor următori.

KD Max V6

Software-ul profesional care oferă oportunități mari nu trebuie să fie neapărat costisitor și dificil de utilizat. KD Max V6 este un instrument pe care designerii și tâmplarii îl accesează cu nerăbdare, deoarece este economic (are o licență perpetuă), oferă oportunități excelente și este relativ ușor de utilizat – tot ce aveți nevoie este o mică experiență pe care o puteți compensa rapid prin participarea la instruire.

Numeroase funcții care accelerează designul și capacitatea de a crea vizualizări eficiente se traduc într-o rentabilitate rapidă a investiției. Paradoxal, vânzarea de mobilă chiar acum poate fi mai ușoară ca niciodată, trebuie doar să folosiți tehnologia și să lăsați concurenții în urmă.

Doriți să aflați mai multe despre software-ul KD Max V6? Faceți o programare pentru o consultație gratuită, în timpul căreia veți afla despre cele mai importante funcții ale instrumentului și veți primi o ofertă adaptată nevoilor dumneavoastră.

 

 

 

 

Descărcați Demo KD Max

Completați formularul de mai jos și veți primi un mesaj la adresa de e-mail furnizată cu un link pentru a descărca versiunea demo a programului KD Max împreună cu link-uri către videoclipuri cu instrucțiuni. Dacă nu primiți mesajul în 5 minute, vă rugăm să verificați folderul „Spam”.


    +40

    În ce scopuri caut software?




    * Vă vom trimite prin e-mail materialele de formare inițiale necesare pentru a începe munca profesională
    Administratorul datelor mele este TMSYS Group, reprezentat de compania TMSys ROM SRL Strada Cluj Nr7 300576 Timisoara. Furnizarea datelor mele este voluntară. Temeiul prelucrării datelor este consimțământul meu. Destinatarii datelor sunt entitățile care aparțin Grupului TM SYS și entitățile care prelucrează în numele administratorului. Am dreptul de a-mi retrage consimțământul în orice moment. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate până la revocarea consimțământului meu, iar după o astfel de revocare, pentru perioada de prescripție a creanțelor la care administratorul are dreptul și în legătură cu administratorul. Am dreptul de a solicita administratorului accesul la datele mele cu caracter personal, rectificarea, ștergerea sau restricționarea prelucrării acestora, dreptul la portabilitatea datelor, precum și dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere. În cazul în care am întrebări cu privire la prelucrarea datelor mele personale, am dreptul de a contacta responsabilul cu protecția datelor la adresa Strada Cluj Nr7 300576 Timisoara sau la adresa de e-mail: IODO@tmsys.com.ro
    Mai multe informații pot fi găsite în Politica de confidențialitate – AICI.