Crearea de locașuri
Opțiunea de creare a locașurilor vă permite să introduceți un lăcaș de orice adâncime în perete. În plus, programul nu ne limitează în ceea ce privește numărul de locașuri, într-un singur loc puteți introduce locașuri unul peste altul.
Opțiuni pentru desenarea de forme arbitrare și desenarea de suprafețe
Opțiunea de a importa fișiere dwg/dxf plate vă permite să încărcați planuri de etaj ale camerelor în aceste formate și apoi să generați din ele camere în KD Max. Opțiunea poate fi utilizată și pentru a desena orice formă de pe suprafețe.
Modul pentru plăci ceramice (versiunea V6 Pro)
KD Max dispune de un modul încorporat pentru plăci ceramice, care vă permite să introduceți plăci pe orice suprafață. Dispune de o bibliotecă de plăci încorporată și oferă posibilitatea de a trage texturi externe în format jpeg. O anumită piesă poate fi duplicată în mai multe moduri: pe diagonală, în carouri, în decalaj, în orice fel.
Suprafețele pe care sunt plasate plăcile pot avea orice formă, programul însuși va tăia plăcile în modul potrivit. În plus, este posibil să se determine lățimea și culoarea chitului pentru fiecare suprafață. Modulul Ceramic este, de asemenea, echipat cu funcția de stabilire a prețului plăcilor de pardoseală, o funcție care numără numărul de plăci utilizate și calculează prețul acestora pe baza acestui număr.
Aplicația mobilă iMeasure (versiunea V6 Pro)
iMeasure este o aplicație mobilă care permite comunicarea indirectă între KD Max și un telemetru laser YFCAD. Aplicația descarcă măsurătorile de la distanțometrul cu laser prin Bluetooth.
Pur și simplu selectați un tip de cameră în iMeasure și măsurați lungimile și înălțimile pereților cu ajutorul telemetrului, iar acestea sunt descărcate automat în aplicație. În pașii următori, puteți defini dimensiunile ferestrelor, ușilor, precum și ale obiectelor suplimentare (de exemplu, coșul de fum, coloana). Pentru a vă reține mai ușor comentariile, aplicația vă permite să faceți fotografii cu măsurătorile și comentariile dumneavoastră. În plus față de proiectarea camerelor, iMeasure vă permite să creați o bază de date a clienților cu proiectele aferente.
Aplicația iMasure este extrem de funcțională datorită ușurinței de utilizare și preciziei măsurătorilor. Proiectantul poate efectua măsurători la locul de muncă al clientului și apoi poate transfera automat datele în KD Max. Faptul că nu trebuie să desenezi camera de la zero economisește mult timp.
Aplicația iMasure este extrem de funcțională datorită ușurinței de utilizare și preciziei măsurătorilor. Proiectantul poate efectua măsurători la locul de muncă al clientului și apoi poate transfera automat datele în KD Max. Faptul că nu trebuie să desenezi camera de la zero economisește mult timp.
Desenarea pereților cu o linie
Cu opțiunea de a desena pereți cu o linie în modul 2D, în KD Max V6 se pot crea pereți de orice formă. Acest lucru vă permite să desenați intuitiv pereți curbi, inclusiv pereți circulari.
Desenarea pereților într-o zonă închisă
Această funcție vă permite să construiți automat pereți pe desene/fotografii 2D importate din fișiere DWG sau DXF.
Crearea șabloanelor de colecție
Crearea de șabloane de colecție (disponibile în fereastra de tranziție din modul 2D la 3D) poate fi realizată deja la trecerea la modul 3D. Fiecare șablon conține informații despre forma și culoarea atribuite părții frontale și a mânerelor. De asemenea, putem specifica texturile carcaselor, panourilor sau blaturilor care urmează să fie utilizate.
Parametrii blaturilor (dimensiune, formă), plinte (înălțime, adâncitură), diferite tipuri de lamele (formă și dimensiune) sunt definite pentru șablon. Ceea ce este important, șablonul este responsabil pentru setările inițiale. Într-o etapă ulterioară de proiectare, fiecare dintre parametrii proiectului poate fi modificat. Trecerea de la un șablon la altul se face prin dublu clic pe un anumit șablon. Datorită acestui fapt, puteți trece rapid de la un decor la altul. Este posibil să se combine mai multe colecții în timpul proiectării. Un șablon de colecție poate fi, de asemenea, creat în modul 3D, selectând "Opțiuni" și apoi "Gestionare stil". Nu există limite în ceea ce privește numărul de șabloane care pot fi adăugate.
Parametrii blaturilor (dimensiune, formă), plinte (înălțime, adâncitură), diferite tipuri de lamele (formă și dimensiune) sunt definite pentru șablon. Ceea ce este important, șablonul este responsabil pentru setările inițiale. Într-o etapă ulterioară de proiectare, fiecare dintre parametrii proiectului poate fi modificat. Trecerea de la un șablon la altul se face prin dublu clic pe un anumit șablon. Datorită acestui fapt, puteți trece rapid de la un decor la altul. Este posibil să se combine mai multe colecții în timpul proiectării. Un șablon de colecție poate fi, de asemenea, creat în modul 3D, selectând "Opțiuni" și apoi "Gestionare stil". Nu există limite în ceea ce privește numărul de șabloane care pot fi adăugate.
Biblioteca încorporată
În KD Max V6, biblioteca internă a programului a fost, de asemenea, extinsă semnificativ. Au fost adăugate multe stiluri noi de dulapuri, modele de aparate de uz casnic, modele pentru crearea de dulapuri și rafturi, modele pentru bucătării englezești și elemente de design interior, cum ar fi bucătării, băi, camere de zi și dormitoare.
Dorim să vă reamintim că biblioteca internă a programului KD Max este echipată cu numeroase modele parametrice gata făcute pentru dulapuri: dulapuri în picioare, suspendate, cu șemineu și cu șemineu jos. Alte grupe sunt dulapurile de blat și dulapurile cu mâner în formă de C. Toate dimensiunile de dulapuri sunt adaptate la standardele poloneze. De asemenea, utilizatorul are posibilitatea de a modifica aceste standarde la nivel global sau local. Cu KD Max V6, este ușor de proiectat orice bucătărie, de exemplu în stil englezesc, datorită numeroaselor modele de dulapuri și accesorii.
Biblioteca internă a fost, de asemenea, extinsă cu modele de produse albe, facilitând astfel proiectarea bucătăriilor. Noile modele pentru crearea de dulapuri și rafturi facilitează nu numai proiectarea dulapului, ci și echiparea interiorului acestuia cu, printre altele, sertare, coșuri de marfă, pantografe, accesorii și dotări suplimentare. În afară de elementele standard de echipament pentru proiectarea bucătăriilor și a dulapurilor, biblioteca conține modele pentru crearea altor tipuri de camere, inclusiv băi, livinguri, sufragerii și dormitoare. În plus, sunt disponibile și seturi gata făcute pentru a echipa toate tipurile de interioare.
Biblioteca internă a fost, de asemenea, extinsă cu modele de produse albe, facilitând astfel proiectarea bucătăriilor. Noile modele pentru crearea de dulapuri și rafturi facilitează nu numai proiectarea dulapului, ci și echiparea interiorului acestuia cu, printre altele, sertare, coșuri de marfă, pantografe, accesorii și dotări suplimentare. În afară de elementele standard de echipament pentru proiectarea bucătăriilor și a dulapurilor, biblioteca conține modele pentru crearea altor tipuri de camere, inclusiv băi, livinguri, sufragerii și dormitoare. În plus, sunt disponibile și seturi gata făcute pentru a echipa toate tipurile de interioare.
Clonarea obiectelor
Funcția de clonare a obiectelor a fost creată pentru a accelera procesul de proiectare în KD Max V6. Clonarea presupune utilizarea unor elemente din desene sau modele create anterior. Atât obiectele, cât și texturile și luminile pot fi duplicate, iar programul copiază și proprietățile acestora.
KD Max V6 are zeci de scene predefinite pentru bucătărie, dormitor, cameră de zi și baie. De asemenea, utilizatorul poate adăuga propriile scene în baza de date a modulului de clonare. Trebuie doar să exportați o astfel de scenă în locația indicată în mod implicit, iar programul o va adăuga automat la biblioteca de clonare.
KD Max V6 are zeci de scene predefinite pentru bucătărie, dormitor, cameră de zi și baie. De asemenea, utilizatorul poate adăuga propriile scene în baza de date a modulului de clonare. Trebuie doar să exportați o astfel de scenă în locația indicată în mod implicit, iar programul o va adăuga automat la biblioteca de clonare.
Importul de fișiere MTF (fișier 3ds Max)
În KD Max V6, în plus față de importul de fișiere populare cu extensii: *.skp, *.3ds, *.dwg, *.dxf este posibil să importați fișiere externe din 3ds Max - MTF.
Cooperarea cu sistemul de prezentare a proiectelor iScan (opțiune suplimentară)
Capacitățile KD Max V6 pot fi extinse cu o opțiune suplimentară iScanMaker. Acesta permite crearea de vizualizări ale proiectelor de bază, care pot fi apoi încărcate în sistemul iScan. iScan este un sistem de prezentare a proiectelor care vă permite să schimbați culoarea și textura pereților, a plăcilor, a fronturilor de mobilier etc. pe baza unei singure vizualizări. Fiecărui plan îi este atribuit un șablon selectat, ceea ce permite crearea de diferite aranjamente ale unei încăperi. Odată ce a fost făcută o selecție, iScan creează imediat o vizualizare care încorporează modificările efectuate.
Bucătărie inteligentă
KD Max V6 introduce funcția Intelligent Kitchen (Bucătărie inteligentă), care creează automat dulapuri și aparate încorporate pe peretele (pereții) indicat(i). Această opțiune creează o instalație în linie dreaptă sau în formă de L. Se pot alege trei tipuri de dulapuri, în funcție de nevoia de gestionare a spațiului. Când introduceți mobilierul, tot ce trebuie să faceți este să indicați locația chiuvetei, astfel încât amenajarea să se potrivească în mod corespunzător.
Crearea de scheme de autodecorare
În cea mai nouă versiune a programului, vă puteți crea propriile scheme de autodecorare. Utilizatorul poate defini în mod independent ce obiecte din bibliotecă vor decora împrejurimile unei chiuvete, ale unei hote sau ale unei plită. Atunci când creați o schemă, tot ce trebuie să faceți este să selectați locația modelului din listă. KD Max V6 va ajusta automat plasarea la proiectul creat în prezent.
Desenarea plintei
În plus față de plintele standard necesare pentru proiectarea bucătăriei, de exemplu, plinte sub dulap și de coroană, KD Max V6 generează automat o plintă de plafon pe baza camerei desenate în 2D. Se pot alege mai multe forme pentru care se pot defini dimensiuni. Această opțiune vă permite să selectați texturi disponibile în biblioteca de texturi, să vă impuneți propria textură sau să modificați culoarea în editorul de materiale.
Extragerea formelor de pe o suprafață
KD Max V6 este echipat cu o funcție care vă permite să desenați orice formă pe o suprafață selectată. Opțiunea facilitează desenarea formelor prin trecerea la modul 2D și apoi desenarea pe o proiecție plană. În plus, datorită acestui principiu de funcționare, este posibil să importați fișiere 2D externe în format DWG sau DXF și apoi să le desenați la orice distanță. Avantajul acestei opțiuni este posibilitatea de a edita obiectul creat. Dacă este necesar, atât forma, cât și distanța de extracție pot fi modificate. Obiectul creat în acest mod nu face parte din suprafața indicată la început, ci este un model separat care, pe lângă editare, poate fi mutat în voie.
Modul de creare a corpusului îmbunătățit
În cea mai recentă versiune, a fost introdusă o funcție dedicată pentru crearea de corpuri. În prima etapă de proiectare, se dau dimensiunile generale ale corpului: lățime, înălțime, adâncime și formă (standard, în formă de L și pentagonală). De asemenea, decidem din ce panouri va fi confecționat și definim grosimea și adâncimea acestora. De asemenea, este posibilă adăugarea automată a unui soclu prin definirea înălțimii acestuia și a crestăturilor de pe fiecare parte a corpului. În pasul următor, după ce ați dat elementele de bază, modulul vă permite să definiți interiorul corpului. Obiectul poate fi împărțit pe verticală cu panouri despărțitoare și pe orizontală cu rafturi. De asemenea, este posibil să se adauge elemente suplimentare din bibliotecă, de exemplu bare, sertare, coșuri de marfă. De asemenea, este posibil să completați garderoba cu decorațiuni, care sunt disponibile în bibliotecă (haine, cutii, accesorii, textile). Este posibil să se introducă un corpus din bibliotecă sau să se utilizeze oricare dintre cele adăugate anterior, pe baza unui obiect selectat din bibliotecă.
Tăierea dulapurilor și a ușilor cu șanfrenare
KD Max V6 are o opțiune încorporată pentru tăierea dulapurilor, a fronturilor și a ușilor glisante cu șanfrenare. Pur și simplu introduceți dulapul în poziția corectă, fără a fi nevoie să acordați atenție la șanfrenare. Selectați apoi dulapul respectiv și unghiul la care doriți să tăiați dulapul sau ușa glisantă. Dacă faceți o greșeală, puteți restabili forma originală a ușii cu un singur clic.
Optimizarea obiectelor
Această funcție este utilizată pentru a optimiza modelele importate din alte programe. Aceasta vă permite să optimizați modelul, adică să reduceți numărul de suprafețe din care este construit. Cu această opțiune, obiectul devine mai "ușor" și nu îngreunează atât de mult scena în care este folosit.
Fereastră în tavan înclinat
Opțiunea de inserție automată a unei ferestre într-un tavan înclinat permite atât selectarea unui tip de formă de fereastră, cât și definirea parametrilor acesteia, adică dimensiunea și tipul de asamblare. La inserarea ferestrei, puteți introduce poziția exactă a acesteia în raport cu pereții și podeaua încăperii sau în raport cu înclinarea specificată. Un parametru suplimentar care poate fi definit este adâncimea de înglobare a ferestrei.
Funcție extinsă de salvare automată
KD Max V6 are o funcție extinsă de salvare automată a proiectelor. Aceasta facilitează anularea mai multor acțiuni efectuate la setările anterioare ale proiectului.
Noi opțiuni pentru schimbarea fronturilor de dulapuri
Până acum, KD Max avea opțiuni standard pentru schimbarea fronturilor de dulapuri: toate dulapurile, dulapuri selectate sau fronturi individuale. În KD Max V6 este acum posibil să modificați, de exemplu, numai dulapurile de perete sau numai dulapurile verticale în același timp. O altă opțiune nouă este posibilitatea de a schimba doar o anumită formă/culoare a părții frontale a dulapului cu opțiunea Style. În lista tuturor fronturilor utilizate în proiect, îl puteți selecta pe cel pe care doriți să îl editați.
Împărțirea blatului
Opțiunea de divizare a blatului de masă vă permite să trasați rapid o linie de demarcație între blaturi. Puteți împărți blatul de lucru fie în unghi drept, fie în diagonală. Nu este necesar să introduceți dimensiunile exacte pentru a facilita așezarea blatului, ci pur și simplu să indicați punctele prin care trece linia de demarcație. Desigur, liniile paralele și perpendiculare pe laturile mesei pot fi deplasate prin introducerea oricăror valori. Programul include în mod automat piesele separate ale blatului în oferta de preț și în documentația tehnică.
Crearea de găuri în panouri
În V6 este posibil să se creeze o gaură de trecere în fiecare panou prin desenarea acesteia pe o proiecție plană. Forma găurii poate fi creată din linii drepte, arcuri și cercuri. Pentru a simplifica desenul, se poate afișa o grilă, a cărei spațiere poate fi definită de utilizator. Opțiunea de desenare a găurilor permite desenarea oricărui număr de găuri. Dacă, după generarea găurilor, dorim să le eliminăm, trebuie doar să selectăm această opțiune, să indicăm panoul, iar programul va readuce panoul la starea inițială.
Crearea de dulapuri pentru vinuri (plasă internă)
Acum, în KD Max, putem crea automat, în dulapul/cabinetul indicat, o plasă internă din panouri. Putem alege între 5 forme, cu posibilitatea de a le defini cu ușurință dimensiunile. Pentru a accelera proiectarea, putem introduce automat umplerea grilajului prin adăugarea, de exemplu, a sticlelor din biblioteca de programe.
Funcția Smart Light
Cu ajutorul funcției Smart Light, puteți genera automat lumină pentru fiecare proiect în KD Max V6. Programul instalează luminile în 4 moduri diferite și apoi generează o vizualizare/ previzualizare pe baza parametrilor de redare selectați. Dacă sunteți mulțumit de setările pe care le-ați ales, puteți păstra aspectul creat sau, alternativ, puteți reveni rapid la setările inițiale.
Motor de redare Photon
Photon este cel de-al treilea motor de redare disponibil în KD Max V6. Acesta utilizează o tehnică pentru a simula o distribuție realistă a luminii. Această metodă de urmărire a razelor implică emiterea de "fotoni" de la surse de lumină în direcții diferite. Datorită posibilității de împrăștiere și refracție a fotonilor, este posibilă obținerea unei distribuții reale a luminii reflectate de pe diferite tipuri de suprafețe (de exemplu, de pe suprafețe de sticlă sau oglindă). Datorită motorului Photon, generarea de vizualizări fotorealiste este mult mai ușoară.
Adăugarea de obiecte din scenă în bibliotecă
În KD Max V6 puteți adăuga obiecte direct din proiect în biblioteca internă a programului. După selectarea unui obiect, este suficient să îl atribuiți unui anumit grup/categorie de obiecte. Programul vă permite, de asemenea, să introduceți informații de bază despre model, cum ar fi numele, codul, dimensiunea și prețul. Unele dintre aceste date sunt completate automat, ceea ce facilitează adăugarea de obiecte. Previzualizarea unui anumit obiect din bibliotecă poate fi selectată în mod independent sau puteți alege ca aceasta să fie generată automat de program.
Efectuarea unei copii de rezervă a bibliotecii dvs.
KD Max V6 are o opțiune de a face o copie de rezervă a fișierelor selectate. Cu un singur clic se salvează fișierele care ne personalizează setările: bibliotecile de obiecte și materiale, setările de preț și șabloanele create. Această opțiune este utilă și atunci când dorim să copiem setările și să le transferăm pe un alt computer. Nu este nevoie să căutați fișiere individuale, deoarece programul va salva singur toate datele într-un singur loc.
Editare de mobilier
KD Max are o bază de date extinsă de mobilier parametric, care este complet editabilă. Este ușor de schimbat nu numai dimensiunile generale ale modelelor, ci și tipul fiecărei fețe. Toate dulapurile disponibile, precum și panourile și rafturile acestora pot fi editate. Atunci când se desenează fațadele în KD Max, este ușor să setați: adâncituri, stiluri de ușă (plină sau cu ramă), texturi și diviziuni ale fațadei. KD Max vă permite, de asemenea, să setați individual (pentru dulapuri individuale) sau global (pentru întreaga bibliotecă) toate adânciturile, spațiile și grosimea panourilor individuale.
Construcția de mobilier de la zero
În KD Max, mobilierul poate fi construit rapid din panouri individuale, inclusiv din cele cu forme neobișnuite. Funcțiile disponibile de tăiere laterală și de rotunjire permit utilizatorilor să modifice rapid panourile individuale. Datorită acestui fapt, pe lângă dulapurile de bucătărie standard, KD Max poate crea multe tipuri de mobilier, cum ar fi mobilier de birou, ghișee de recepție și multe altele. De asemenea, KD Max pune la dispoziția utilizatorilor un număr mare de modele gata făcute de carcase de mobilier, ceea ce permite proiectarea mai rapidă a oricărei piese de mobilier.
Posibilitatea de a importa modele în formate dwg, 3ds, skp, dxf.
Biblioteca deschisă din KD Max vă permite să importați rapid și ușor modele externe în scenele pe care le creați. Funcțiile de import corespunzătoare permit utilizarea modelelor 3D în multe formate populare, cum ar fi: DWG, DXF, 3DS și SKP (Sketchup). Toate modelele importate în KD Max sunt complet editabile, adică este posibil să se modifice dimensiunile lor (în ansamblu și elemente individuale) și culorile (inclusiv adăugarea de reflexie, rugozitate, luciu, transparență, convexitate), precum și adăugarea de surse de lumină și setarea parametrilor acestora. Posibilitatea de a salva modelul (împreună cu modificările efectuate) permite optimizarea și convertirea acestuia în formatul MRM (un format dedicat KD Max).
Tragerea texturilor din foldere fără a le adăuga la biblioteci
Utilizarea materialelor și texturilor externe este extrem de ușoară în KD Max. Nici măcar nu trebuie să le adăugați la biblioteca de programe. Pur și simplu trageți și fixați orice fișier, în format JPG, BMP sau TIF, pe suprafața dorită. Puteți apoi să ajustați textura, să-i atribuiți proprietăți și să-i definiți dimensiunea (opțiunea de cartografiere).
Construirea de dulapuri de golf
KD Max vă permite să construiți dulapuri de tip bay fără a fi nevoie să cumpărați module suplimentare. În plus, toate componentele acestora pot fi editate în orice moment în timpul proiectării. Ușile de dulap disponibile în program pot fi atât uși de deschidere, cât și uși glisante. Datorită caracterului complet editabil al ușilor glisante, este posibil să setați cu ușurință: grosimea barelor de geam, materialul pentru fiecare element, numărul de aripi și divizarea lor, tipul de ghidaje și poziția ușii în raport cu corpul dulapului.
Pe de altă parte, cu ajutorul bibliotecii suplimentare extinse se poate dota și garderoba:
- elemente suplimentare, cum ar fi: coșuri, tije, cutii, sertare;
- elemente decorative: prosoape, haine, umerașe.
Prin utilizarea opțiunii de adăugare a luminii, este de asemenea posibil să se echipeze dulapurile create cu lumină internă. Deoarece construcția dulapurilor se realizează în modulul 3D, toate modificările și vizualizările sunt create într-un singur program. Nu este nevoie să utilizați soluții suplimentare și să suportați costuri inutile.
Pe de altă parte, cu ajutorul bibliotecii suplimentare extinse se poate dota și garderoba:
- elemente suplimentare, cum ar fi: coșuri, tije, cutii, sertare;
- elemente decorative: prosoape, haine, umerașe.
Prin utilizarea opțiunii de adăugare a luminii, este de asemenea posibil să se echipeze dulapurile create cu lumină internă. Deoarece construcția dulapurilor se realizează în modulul 3D, toate modificările și vizualizările sunt create într-un singur program. Nu este nevoie să utilizați soluții suplimentare și să suportați costuri inutile.
Numeroase biblioteci ale producătorilor polonezi de fronturi și panouri de mobilier
Biblioteca KD Max conține fronturi populare și plăci de mobilier ale multor producători cunoscuți pe piața poloneză, de exemplu: Meblex, Kronopol, Pfleiderer, Kronospan, EGGER, Marecki și fronturi dedicate programului (peste 500). Merită menționat faptul că baza KD Max este completată în mod constant cu biblioteci ale altor producători cunoscuți și apreciați în Polonia. http://www.kdmax.ro/biblioteka/
Montarea și montarea panourilor, plăcilor, decorurilor
Toate materialele pot fi poziționate cu ușurință și în mod corespunzător pe toate suprafețele. Cu ajutorul opțiunii Texture Matching (Potrivire textură), puteți selecta direcția dorită a texturii (rotație în direcția nord, sud, est, vest, rotație cu un anumit unghi și oglindire) și dimensiunea acesteia (cantitatea de verticală și orizontală pe un anumit plan). În plus, datorită funcției de grupare (setarea unei secvențe de materiale, de exemplu, furnir pe front, vedere în spatele ferestrelor plasate pe un perete etc.), puteți avea grijă de continuitatea texturii pe mai multe suprafețe.
Editare ușoară
Editorul avansat de iluminare KD Max vă permite să simulați orice sursă de lumină (iluminare punctuală și de suprafață) și să îi specificați parametrii, inclusiv să îi stabiliți puterea, culoarea, direcția, utilizând caracteristicile IES (pe lângă caracteristicile disponibile în program, puteți utiliza și fișiere externe în format IES). În plus, KD Max are capacitatea de a adăuga noi surse de lumină, punctiforme și de suprafață (posibilitatea de a crea LED-uri). La rândul său, funcția de iluminare solară permite simularea luminii reale în diferite momente ale zilei și ale nopții sau ale anului.
Editor de materiale
Editorul de materiale KD Max este un instrument care vă permite să atribuiți proprietățile potrivite oricărei suprafețe din scenă. Editorul de materiale oferă utilizatorilor KD Max posibilitatea de a modifica multe setări importante ale materialelor:
• Mapare - vă permite să specificați dimensiunea texturii și plasarea acesteia pe o anumită suprafață;
• Stiluri de materiale predefinite - selectați pur și simplu tipul corespunzător (lemn, metal, țiglă, sticlă etc.) și programul va atribui automat proprietățile corespunzătoare;
• Culori - vă permite să selectați o culoare din două palete: RGB și HSV, sau dați o textură;
• Proprietăți - fiecărei suprafețe i se pot atribui: reflexia, luciul și dimensiunea acestuia, rugozitatea și transparența;
• Schema - permite, prin utilizarea texturii, să decupezi o anumită formă pe suprafață și să creezi cu ușurință forme complexe;
• Convexitate - o opțiune cu ajutorul căreia texturile capătă un aspect real;
• Wave - puteți crea cu ușurință un efect de val pe orice suprafață, alegând numărul de surse de valuri, lungimea și amplitudinea.
• Mapare - vă permite să specificați dimensiunea texturii și plasarea acesteia pe o anumită suprafață;
• Stiluri de materiale predefinite - selectați pur și simplu tipul corespunzător (lemn, metal, țiglă, sticlă etc.) și programul va atribui automat proprietățile corespunzătoare;
• Culori - vă permite să selectați o culoare din două palete: RGB și HSV, sau dați o textură;
• Proprietăți - fiecărei suprafețe i se pot atribui: reflexia, luciul și dimensiunea acestuia, rugozitatea și transparența;
• Schema - permite, prin utilizarea texturii, să decupezi o anumită formă pe suprafață și să creezi cu ușurință forme complexe;
• Convexitate - o opțiune cu ajutorul căreia texturile capătă un aspect real;
• Wave - puteți crea cu ușurință un efect de val pe orice suprafață, alegând numărul de surse de valuri, lungimea și amplitudinea.
Opțiunea de a deschide și închide mobilierul (dulapuri, sertare)
Opțiunea de a deschide dulapurile permite utilizatorilor KD Max să arate echipamentul și modul în care este deschis dulapul. Este ușor de afișat tipul de față: sertar, ușă cu balamale sau ușă care se deschide și de setat extensia, unghiul de deschidere sau distanța acestora. Pe lângă mobilierul standard, KD Max arată și cum pot fi deschise ușile glisante (deschidere la stânga, la dreapta sau în centru). Pentru a îmbunătăți și mai mult vizualizările create, pot fi deschise anumite dulapuri sau fronturi individuale.
Motor de randare profesional
Un motor de redare rapidă pentru a genera vizualizări de cea mai bună calitate. Sarcina principală a motorului nostru este de a crea vizualizări de cea mai bună calitate posibilă cu cel mai scurt timp de calcul posibil. Motorul de redare se bazează pe două metode de calcul: Radiosity și Raytrace. Metoda energetică Radiosity determină distribuția luminii în scenă, luând în considerare reflecția și absorbția luminii pe toate suprafețele. Efectele calculului sunt independente de poziția observatorului, astfel încât scena poate fi vizualizată în mod repetat fără a fi recalculată. Metoda Raytrace se bazează pe analiza razelor care ajung la observator. În plus, acesta analizează razele reflectate, speculare și refractate, precum și sclipirile pe suprafețele metalice. Parametrii de raytracing controlați de utilizator sunt netezirea pixelilor (nouă niveluri), calitatea netezimii (trei niveluri) și adâncimea de raytracing (opt niveluri). Utilizarea unui motor de randare permite luarea în considerare a tuturor parametrilor fiecărei texturi (reflexie, luciu, convexitate și rugozitate) și a distribuției luminii în scenă, ceea ce duce la o vizualizare naturală și realistă. Este important de menționat faptul că calitatea vizualizării nu depinde de parametrii hardware ai computerului, ci doar de timpul de redare a scenei. http://www.kdmax.ro/galeria/
Extinderea propriei biblioteci de mobilier
Crearea propriei biblioteci de mobilier este foarte ușoară. Pur și simplu editați biblioteca existentă de modele parametrice și ajustați totul după preferințele noastre. O altă opțiune disponibilă este de a vă crea propria bibliotecă parametrică de la zero, dându-le propria numerotare și denumire și atribuind un preț individual fiecărui model. Indexarea modelelor vă permite apoi să le căutați mai rapid în bibliotecă (este posibilă și căutarea după nume sau mărime).
Lista de materiale
Listele de fronturi, accesorii, carcase și uși glisante generate automat ușurează munca. Fiecare astfel de listă de materiale are o mulțime de informații utile, de exemplu, dimensiunea, cantitatea, materialul atribuit sau suprafața totală. Lista de fronturi conține, de asemenea, date privind stilul, producătorul și culoarea selectată pentru fiecare front. Pe de altă parte, lista ușilor glisante include informații despre cadrele, patinele și panourile de ușă utilizate.
Stabilirea prețurilor
Oferta de preț în KD Max este generată automat, cu posibilitatea de a seta prețurile individuale pentru dulapuri individuale și diferite tipuri de fronturi. KD Max vă permite să alegeți între două variante de stabilire a prețurilor: preț pe bucată sau preț pe metru. Datorită opțiunilor incluse pentru adăugarea de accesorii, reduceri și taxe suplimentare, este posibilă pregătirea rapidă a unei evaluări complete, chiar și în prezența clientului. Oferta de preț ia în considerare: toate dulapurile (inclusiv dimensiunile acestora), indicele (numărul) fiecărui model și cantitatea, prețul unitar și varianta de evaluare selectată, precum și materialele și stilul de fațadă date. KD Max permite, de asemenea, utilizatorilor să selecteze dacă evaluarea lor trebuie să includă mânere, fronturi, sertare și alte accesorii. Fiecare obiect selectat poate fi completat cu informații relevante sau poate fi pur și simplu modificat.
Lista de coliziune
KD Max, cu sistemul său inteligent de detectare a coliziunilor, vă permite să ajustați și să aranjați în mod optim mobilierul în orice interior. În plus, odată ce proiectul este finalizat, puteți verifica rapid dacă obiectele individuale se ciocnesc între ele. Atunci când este detectată o ciocnire, este suficient să o selectați, iar programul va evidenția automat elementele afectate. Condițiile de coliziune sunt editabile, astfel încât puteți introduce propriile condiții, minime sau maxime.
Documentație executivă completă (CAD 2D în BTOCAD)
Împreună cu KD Max primiți BtoCAD, un program CAD 2D universal (înlocuitor al AutoCAD LT, versiunea în limba engleză). Documentația detaliată este creată automat pentru întregul proiect, inclusiv desenele instalațiilor electrice și de gaz. Desenele generate includ specificațiile tuturor panourilor, dulapurilor, blaturilor, produselor albe și poziția mânerelor. Desenele tehnice mai detaliate vă permit să desenați toate dulapurile în toate proiecțiile posibile (inclusiv descrierea și dimensionarea). BtoCAD vă permite să faceți modificări la toate desenele și să adăugați propriile comentarii. Fiecare desen generat poate fi salvat în format DWG sau DXF și poate fi exportat în popularul format PDF.
Tăierea MAX
Modulul de tăiere MAX le permite utilizatorilor să așeze cu precizie dulapurile și rafturile în plăci individuale. Un singur clic și modulul va prezenta clar fiecare format, oferind nu numai dimensiunile sale, ci și materialul de carton pe care l-am specificat. Modulul este complet editabil, astfel încât îl puteți adapta în mod liber la propriile nevoi.
Vizualizări fotorealiste
Datorită unui motor de redare puternic, vizualizările create în KD Max reflectă fidel realitatea. Editorii extinși de materiale și lumină vă permit să atribuiți parametrii corespunzători tuturor suprafețelor din scenă. Diferite biblioteci permit proiectarea nu numai a bucătăriilor și a dulapurilor, ci și a interioarelor, cum ar fi: livinguri, băi, dormitoare, recepții, farmacii, dressinguri, birouri, camere pentru copii și multe alte încăperi. Exemple de vizualizări de interioare realizate în cadrul programului KD Max sunt disponibile la: http://www.kdmax.ro/galeria/
Panorame la 360 de grade
KD Max vă permite să vă salvați proiectul ca o panoramă la 360 de grade, din orice punct al camerei. Panorama creată poate fi vizualizată nu numai pe ecranul monitorului (datorită software-ului 3Dpano inclus în KD Max), ci și pe dispozitive mobile (tabletă, telefon mobil). O opțiune suplimentară este de a plasa panorama salvată pe server*, astfel încât să putem trimite clientului un link către ea (acesta nu poate salva panorama, ci doar o poate deschide). Astfel, clientul are posibilitatea de a se plimba prin camera virtuală. Acesta poate schimba, mări sau micșora cu ușurință imaginea, poate muta vederea și se poate roti în interiorul proiectat. Panorama 360 de grade este o alternativă extrem de interesantă și eficientă la vizualizările populare. Exemple de Panorame pot fi găsite în galeria noastră: http://www.kdmax.ro/galeria/
Animații
Un mod modern și atractiv de a prezenta o cameră proiectată este animația. KD Max vă permite să setați orice traiectorie de-a lungul căreia se deplasează camera. Datorită opțiunii de salvare a traseului creat, acesta poate fi utilizat în mod repetat pentru a salva animația. Animațiile create în KD Max sunt salvate în popularul format AVI, astfel încât pot fi redate cu ușurință în orice moment. La rândul său, capacitatea de a controla numărul de cadre vă permite să ajustați cu precizie calitatea animației create.
Fotografii 3D
Fotografia 3D este o metodă inovatoare de înregistrare a imaginilor care vă va ajuta să vă diferențiați de concurență. Pentru a putea vizualiza proiectul nostru în 3D complet, tot ce trebuie să faceți este să vă procurați niște ochelari 3D.
Actualizări ale versiunii respective
Toate actualizările de funcționalități, materiale, modele pentru o anumită versiune a programului sunt gratuite.
Biblioteca
Fiecare nou utilizator KD Max are acces gratuit la o bibliotecă extinsă și actualizată frecvent de obiecte de la producători renumiți. În KD Max puteți găsi obiecte utile pentru: camere de zi și dormitoare (mobilier tapițat, mese, dulapuri, paturi), băi (robinete, căzi de baie, lavoare, dușuri), bucătării (hote, electrocasnice, coșuri de marfă), precum și decorațiuni (lămpi, accesorii de bar, ferestre, uși, radiatoare, scări) și multe altele. Bibliotecile pot fi descărcate sub formă de actualizări, astfel încât, după instalare, să fie disponibile din programul KD Max. Mii de modele de diverse piese de mobilier și accesorii vor crește dramatic atractivitatea oricărui proiect, în timp ce utilizarea modelelor existente va îmbunătăți semnificativ vizualizarea creată. Printre bibliotecile disponibile se numără producători importanți: Cersanit, Excellent, Vox, Kronopol, Gaggenau, Egger, Castorama, Fakro, Niemann, Rejs, GTV și alții. Toate bibliotecile sunt disponibile la: http://www.kdmax.ro/biblioteki/
Asistență tehnică / service
Când vă decideți pentru KD Max, primiți gratuit, fără limită de timp și rapiditate, asistență din partea unui specialist (expert, tehnician, specialist IT). În funcție de întrebările dumneavoastră, asistența poate fi oferită prin telefon, e-mail sau conexiune la distanță.
Materiale didactice
Toate materialele de asistență sunt disponibile pentru utilizatorii KD Max în mod complet gratuit. În plus, aceste materiale sunt completate în mod constant cu noi videoclipuri (de exemplu, seria de videoclipuri KD Max Academy) și scenarii, în timpul creării cărora ținem cont de nevoile clienților noștri. În momentul achiziționării programului, fiecare persoană primește pe pendrive-ul atașat un manual cu materiale de suport, care prezintă într-un mod accesibil funcțiile disponibile în KD Max (în modul 2D și 3D). Videoclipurile de instruire sunt disponibile la: www.youtube.com/user/mtpartner/videos